2013. március 22., péntek

2.rész: Fordulatok

Dátum:09.02.        23:09 perc


Kedves Naplóm!
Hááát... hol is kezdjem? Ma nagyon furcsa dolgok történtek velem.
  Először is:
Reggel , mikor beléptem az előadó-terembe, megláttam az új diákot, Klaust. Nem akartam bunkónak tűnni, úgyhogy odamentem és köszöntem:
  -Szia! A nevem Caroline Forbes, de szólíts csak Caroline-nak!
  -Helló!-intett felém .-Az én nevem Klaus. Te küldted azt a meghívót arra a a partira?- kérdezte felvont szemöldökkel. ... Elég szívdöglesztően nézett ki.
   - Ööö... I-igen én voltam..-dadogtam meglepetten.
   -Köszi, de nem hiszem, hogy lenne kedvem részt venni, egy ilyen személyes patin, úgyhogy rám ne nagyon számíts!- bunkóskodott.
   - Mindegy... nem kötelező eljönni. Csak gondoltam meghívlak!-Vonogattam a vállam sértetten. Hogy lehet ekkora fafej?!
Közben már bejött a tanár és elkezdett diktálni. Sajnos nem tudtam Klaust faképnél hagyni, mert az én padom mellett volt a helye, inkább csak sértetten levágtam magam a székemre.  
   Az ebédlőben aztán meglepő dolog történt: amíg Elenáékra és Bonnie-ra vártam a megszokott helyünknél, odajött hozzám és ezúttal ő szólított meg:
   - Szia! Ne haragudj, hogy az előbb bunkó voltam veled... kiengesztelhetlek valahogy?
   -Hááát... nos.- húztam a választ, csak hogy idegesítsem. (Akármilyen helyes is , azért eléggé megbántott.)
   -Khm!-sürgetett diszkréten.
   -Jó.Ha eljössz velem Elena bulijára, akkor talán megbocsájtok!
Kelletlenül elhúzta a száját, de végül bólintott: -Oké , majd Szombaton érted megyek.
Ezzel le is tudta, mert felállt és faképnél hagyott. Kissé nehéz rajta kiigazodni.
   Délután Bonnie-val elmentünk díszeket vásárolni Elena buljára (azért a dekoráció is fontos).
Mivel sem az anyukám, sem az ő szülei nincsenek otthon a héten úgy döntöttünk, hogy horror-maratont tartunk nála. A házban sötétség fogadott minket.
  -Hahóóóó!.... Van itt valaki??-Kiáltottam.
  -Ne hülyéskedj már!!-Szólt rám Bonnie, miközben a nappali felé siettünk. Hirtelen egy árnyt láttam elsuhanni előttünk. Óriásit sikoltottam.
  -Hagyd ezt abba Caroline!!!-Kiáltott rám dühösen Bonnie és rácsapott a villanykapcsolóra.
Nem történt semmi.
  -Caroline!-Mondta Bonnie.
  -Most meg mi van?-kérdeztem idegesen.
  -Mit csináltál a biztosítékkal?!
  -Én? Én semmit!-háborodtam fel.
  -Ja, persze. Akkor vajon miért nem kapcsolódik fel a villany?!
  -Oké... Én kimegyek és megnézem a biztosítékot, te pedig keress egy zseblámpát!-utasítottam.
Bonnie még mindig gyanakodva méregetett, de azért beleegyezett.
Kimentem és megkerestem a biztosítékot, amikor velőtrázó sikolyt hallottam a házból.
  -Úristen! Bonnie!!!-kiáltottam fel és vámpírtempóban visszarohantam a házba.
Bonnie-t a nappaliban találtam meg a kanapé mögött.Egész testében remegett.
   -Mi történt?-kérdeztem megkönnyebbülten.
   -A....am-amikor kimentél olyan érzésem támadt, mintha valaki figyelne, ezért megfordultam...- zokogta. - é-és egy alakot láttam az ajtóban. Lassan elindult felém é-én meg elkezdtem hátrálni és megbotlottam, aztán sikoltottam. A-aztán csak úgy eltűnt te pe-pedig bejöttél.
  -Rendben... most felhívom Stefant , aztán rohanj ahogy bírsz!
  -O-oké.
Idegesen tárcsáztam, de Stefan nem vette fel. Egy picit hezitáltam a gombok fölött, aztán hívtam Damon-t.
  -Mi az, hiányoztam?-szólt bele.
  -Ó hál'istennek ,hogy felvetted!-Hadartam. - itt vagyunk Bonniék házában, a biztosíték kiment nem lehet villanyt kapcsolni. Valaki bent van a házban és megtámadta Bonnie-t!!!! Kérlek gyere ide!
 -Nocsak, hát Stefan lovag nem ér rá?-kérdezte gúnyosan.
 -Ez nem vicc, gyere már!!
 -Nyugi  Vámpír-Barbie, mindjárt ott leszek, addig próbáljatok kijutni a házból!-utasított, majd lerakta.
Gyorsan felráncigáltam a sokkos Bonnie-t a földről és futni kezdtünk a bejárati ajtó felé, amit nyitva hagytam.
Már majdnem kint voltunk, de az orrunk előtt becspódott!

                                            Folytatjuk...

2 megjegyzés:

  1. De komoly :OO hamar hozzátok a részt,nagyon kíváncsi vagyok ráá *-*

    VálaszTörlés
  2. Szia Lexi!

    Most is tetszett a rész bár klaus-on tényleg nehéz kiigazodni az biztos.remélem Caroline-nak és Bonnie-nak nem esik bántódása és arra is kíváncsi vagyok ki lehet az ijesztő idegen aki megtámadta őket!!
    Várom a kövit!!
    xo xo

    VálaszTörlés